رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

بهترین زمان برای ورزش کردن !!

آیا بهترین زمان برای ورزش کردن چه زمانی می باشد؟صبح،ظهر،عصر یا شب ؟ و به چه دلیل؟

به لحاظ تخصصی ثابت شده است که ورزش صبح زود متابولیسم بدن را تقویت می‌کند و با تولید انرژی اضافی یک روز پرثمرتر را برای شما فراهم می‌سازد.

 دلایل متعددی وجود دارد که ثابت می‌کند باید صبح‌ها ورزش کنید و این کار را همچنان که برخی از افراد ممکن است به ساعات پایانی عصر موکول کنند، دیر انجام ندهید.

به گزارش ایسنا، اگرچه ممکن است در روزهای نخست، ورزش صبحگاهی کار سختی به نظر برسد و

ادامه مطلب ...

طالع بینی نوین (Modern astrology)

 

اساس این رو ش طالع‎ بینی، تفسیر روانی افراد براساس اعداد تولد و اعداد حروف نام و نام فامیلی خواهد بود. در این روش، شما ابتدا با جمع کردن اعداد کامل تاریخ تولد خود و تلخیص آن به عدد (1 تا 12) طالع مربوط به آن عدد را می‎خوانید، سپس با نوشتن نام و نام فامیل خود به صورت حروف جداگانه و نوشتن اعداد آن حروف براساس ابجاد صغیر (که در بعد خواهد آمد) در زیر آن، و جمع کردن آن اعداد مانند روش قبل، طالع مربوط به آن عدد را نیز می‎خوانید .توجه داشته باشید که تاریخ تولد شما دقیق و درست باشد.

ادامه مطلب ...

چرا انسان دوست دارد با فردی شبیه خود ازدواج ‌کند ؟!

محققان دریافته‌اند که قسمتی از مغز که هیجانات و احساسات را کنترل می‌کند، در هنگام مشاهده افراد مشابه خودمان فعال‌تر می‌شود.

دانشمندان توانستند پاسخ این پرسش را که" چرا به طور طبیعی با افراد هم طبقه خود، دوست شده و یا ازدواج می‌کنیم" دریابند.

دکتر کارولینا زینک در انستیتو سلامت ذهنی در مریلند آزمایشی را ترتیب داد که بر اساس آن به 23 نفر اطلاعات افرادی نزدیک به وضعیت اقتصادی ، اجتماعی بالاتر و پایین‌تر آن‌ها نشان داده شد. سپس از طریق MRI فعالیت قسمت مرکزی مغز در هر حالت اندازه‌گیری شد.
ادامه مطلب ...

توضیحات در مورد استخاره با قرآن کریم

 

بسیار مى شود که انسان براى انجام کار مهمّى متحیّر و سرگردان مى شود و مطالعه درباره جوانب آن، رفع تحیّر از او نمى کند؛ با افراد آگاه مشورت مى کند، ولى آنها نیز نظرات مختلفى دارند، و او همچنان در کار خود سرگردان مى ماند و اگر این سرگردانى ادامه یابد خسارت هاى سنگینى دامن گیر او خواهد شد. در این گونه موارد، دستور استخاره داده شده است که انسان طبق آداب ساده اى با خداوند بزرگ - به وسیله قرآن مجید، یا تسبیح و مانند آن - مشورت کند و از ذات پاکش هدایت و راهنمایى به آنچه خیر و صلاح اوست، بطلبد؛ به یقین خداوند نیز او را ـ طبق روایات صریحى که داریم ـ راهنمایى خواهد کرد.

ادامه مطلب ...