رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

عشق من… همیشه با تو...

سلام رکسانا جونم یه خبر خوش فیلم The Twilight Saga: Breaking Dawn   

آمده قسمت آخر Twilight Saga است حتماً ببینش این قسمت چهارم است 

وقتی فیلم رو تا اخرش دیدم هنوز ادامه دارد مثل رکسانا جونم می گم آخجون 

قسمت آخر نیست ادامه دارد

 

 

امیدوارم در امتحانات پایانی موفق باشی 

همیشه بهم می گفتی برات دعا کنم الان هم برات دعا می کنم 

با اینکه می دونم بیشترین تلاش رو خودت می کنی 

 خدایا رکسانا جونم رو در امتحاناتش یاری کن 

سعی کن به خودت خوب رسیدگی کنی تا در امتحانات مریض و ضعیف نشی 

همیشه دلتنگ و نگران تو کاوه 

  

ادامه مطلب ...

بدون تو...

 مگر تو چند نفر بودی . . . !؟ 

ادامه مطلب ...

تقدیم به او که با قلبی بی قرار در انتظار دیدارش لحظات و دقایق و.

تقدیم به او که با قلبی بی قرار در انتظار دیدارش لحظات و دقایق و روزهایم را فقط و فقط به امید او سپری می کنم ...  

ادامه مطلب ...