رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

ده سال بعد از حال این روزام ...

 

با کافه های بی تو درگیرم
 
گفتم جهان بی تو یعنی مرگ
 
ده سال رفتی و نمیمیرم
 
 
 
ده سال بعد از حال این روزام
 
.تو توی آغوش یکی خوابی
 
من گفتم و دکتر موافق نیست
 
تو بهتر از قرصای اعصابی
 
 
 
ده سال بعد از حال این روزام
 
من 40 سالم میشه م تنهام
 
با حوصله بنفش قرمز سفید آبی
 
رنگین کمون می سازم از قرصام
 
 
 
می ترسم از هرچی که جامونده
 
از ریمل با گریه ها جاری
 
از سایه روشن های بعد از ظهر
 
از شوهری که دوستش داری
 
 
 
غرق هم آغوشی و لبخندین
 
تو بستر بی تابتون تا صبح
 
تلیف تنهاییم روشن بود
 
مثل چراغ خوابتون تا صبح
 
 
 
ده ساله که لبهامو می بندم
 
با بوسه های تلخ هرجایی
 
ده سال وقتی شعر می خونم
 
لبخند روی صندلی هایی
 
 
 
یک عمر بعد از حال این روزام
 
یه پیرمردم توی یه کافه
 
بارون دلم می خواد هوا اما
 
مثه موهای دخترت صافه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد