رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

بیوگرافی(زندگینامه) کلان لاتز(kellan lutz)

  Biography (Biography) kellan lutz for roxana


نام کامل : کِلان کریستوفر لاتز
تاریخ تولد : 15 مارس 1985
محل تولد : دیکینسون، داکوتای شمالی، ایالات متحده
حرفه : بازیگر، مدل
مدت فعالیت : از سال 2005 تاکنون
 

لاتز بازیگر بیست و چهارساله ایست که بیشتر ما اورا با نقش اِمِت کالن فیلم گرگ و میش می شناسیم. قبل از بازیگری ، او مدل Abercrombie & Fitch بوده است. لاتز فرزند میانی از بین شش برادر و یک خواهر است که در دیکینسون به دنیا آمد و دوران رشد خود را در داکوتا ، میدوست و آریزونا سپری کرد . او از سن چهارده سالگی یک مدل حرفه ای بود و پس از اتمام دوران دبیرستان به کالیفرنیا نقل مکان کرد تا در دانشگاه چپمن ، در رشته ی مهندسی شیمی تحصیل کند . اما کمی بعد تصمیم گرفت که به جای مهندسی شیمی ، حرفه ی بازیگری را دنبال کند . البته او از ابتدا این هدف را نداشت ، لاتز مدتهای زیادی دوست داشت به نیروی دریایی ملحق شود . اما ناگهان در یک اقدام غیر منتظره همه ی خواسته های قبلی اش را کنار گذاشت و بازیگر شد .
لاتز در مواقع بیکاری ورزش می کند و رشته های ورزشی مورد علاقه اش : اسکیت بوردینگ، وزنه برداری ، دو، بیسبال ، بسکتبال ، چوگان ، شنا ، تنیس ، تنیس روی میز ، بدمینتون ، اسکی ، اسنوبوردینگ ، رقص ، و خیلی دیگر از ورزشهای سخت است . او اشتهای سیری ناپذیری برای دیدن فیلمهای ترسناک دارد و غیر از فیلمهای خودش ، فقط فیلمهای ترسناک را مشاهده می کند .

او ارتباط صمیمانه و خیلی نزدیکی با هنرپیشگان دیگر فیلم گرگ و میش داشته و گفته میشد از خیلی قبل از ساخته شدن این فیلم ، حتی قبل از شروع دوره ی بازیگری اش با اشلی گرین و جکسون رادبون دوست بوده . او جشن تولد بیست و سه سالگی اش را با حضور تمامی بازیگران فیلم گرگ و میش برگزار کرده و فکر میکند که بهترین تفریحش اینست که با دوستان توایلایتی اش قرار بگذارد ، بیرون برود و مثل دیوانه ها رانندگی کند .

کِلان لاتز قبل از ورود به دنیای سینما ، در چند سریال تلویزیونی ایفای نقش کرد . در سریالهای مدل سیتیزنز (شهروندان مدل) نقش خودش را بازی کرد . از دیگر سریالهای تلویزیونی او می توان به بازگشت، جسور و زیبا، CSI: NY ،سرزمین تابستان ،Six Feet Under ، CSI تحقیق صحنه ی جنایت، و قهرمانان اشاره کرد . از جمله فیلمهای سینمایی او نیز می توان Stick It پذیرفته شده و مجلس رقص شبانه را نام برد . اخیرا شایعاتی در مورد همراه شدن او با کایلا ایی ول ، همبازی اش در فیلم مجلس رقص شبانه بر سر زبانها افتاده است. در سال 2006 کلان در آگهی تجاری محصول شرکت عطر هیلاری داف ظاهر شد تا عطر WITH LOVE را تبلیغ کند. سپس در سال 2007 با الهام از این آگهی ، هیلاری داف یک موزیک ویدئو ساخت و او را به عنوان مدل این ویدئو انتخاب کرد . نام آهنگ WITH LOVE بود . در سال 2008 او در موزیک ویدئوی «بدون تو» کاری از هیندر ظاهر شد. در همان سال او در فیلم Generation Kill ، مبتنی بر کتاب ایوان رایت بازی کرد.
پس از آن فیلم محبوب و مورد توجه گرگ و میش از راه رسید . اولین قسمت از این سری ، که بر اساس رمان پر فروش استفنی مایر ساخته شد ، به مثابه ی سکوی پرشی برای لاتز بود که اورا به یک چهره ی جهانی تبدیل کرد. او نقش اِمِت کالن، غول بی شاخ و دم خانواده ی کالن را بازی کرد و علی رغم حضور کوتاهش در سکانسهایی معدود ، توانست شیطنت ذاتی و استعداد نهفته اش را برای تماشاگران به نمایش بگذارد . همچون دیگر بازیگران تازه کار و آماتور این فیلم ، اشلی گرین ، جکسون رادبون، رابرت پتینسون و کریستین استوارت، او یک شبه تبدیل به چهره ی محبوب جوانان و نوجوانان سراسر دنیا شد.  

 
از جمله نقشهای مهم و کلیدی او می توان به نقش جرج اوانز در سریال 90210 و کانر سالیوان در فیلم مبارز اشاره کرد . او در فیلم سینمایی مبارز، محصول سال 2009 با دوست قدیمی و همبازی اش در گرگ و میش ، اشلی گرین همکاری کرد . 


فیلم شناسی کلان لاتز

فیلمهای سینمایی بر اساس سال تولید :
سال 2006 :
Stick It در نقش فرانک
پذیرفته شده، در نقش دیواین
سال 2007 :
ارواح گلدفیلد در نقش چد
سال 2008 :
مجلس رقص شبانه در نقش ریک لیلاند
زمستان ژرف در نقش مارک رایدر
گرگ و میش در نقش امت کالن
سال 2009 :
فراموش شدگان در نقش جیک
مبارز در نقش کانر سالیوان ( این فیلم در دست تولید است)
گرگ و میش : ماه نو در نقش امت کالن
سال 2010 : قراردادهای بسته شده
کابوس در خیابان الم در نقش دین
مسکودا در نقش ادی آرلینگر
کسوف در نقش امت کالن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد