رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

همیشه یکی یه دونه ی منی و خیلی دوستت دارم عزیزترینم ...

 Always one knows me and I love the Dearest For Roxana 

تو کسی هستی که در کنار تو زندگی رو درک می کنم و زندگیم با تو کامل میشه ...

تو یه مادر خوب و نمونه ای که نظیر تو کمتر میشه پیدا کرد ...

تو برام بهترین دوست و همدمی. کسی که در لحظه لحظه های عمرم می تونم روت حساب کنم ...

تو تنها کسی هستی که دلم می خواد تمام عمرم رو باهاش سپری کنم ...

تو برای من یه الهه و نماد یه انسان کاملی و همه ی خوبی ها رو با هم برام داری ...

تو کسی هستی که همیشه سرشار از هوش و زکاوتی و با فکر توانمندت توی همه ی کارا کمکم می کنی ...

تو زیباتر از همه ی اونایی هستی که در اطرافمون می بینیم (برای اینکه مورد اعتراضت واقع نشم، می گم به چشم من اینطوری هستی)

تو کسی هستی که دونستن احساست در مورد هر چیزی برام مهم و با ارزشه و دوست دارم ازش بیشتر برام بگی ...

تو قشنگ و زیبا و دلربایی، برام جذاب ترین کسی هستی که هر لحظه آرزوی دیدارش رو دارم ...

تو بهترین همدمی برام و همیشه آماده ی شنیدن اون چیزایی هستم که توی دلت می گذره، اتفاقاتی که در طول روز باهاش مواجه شدی، و احیانا دل مشغولی ها و دل نگرانی هات ... 

 همه ی اینا رو گفتم، برای اینکه یه بار دیگه بگم همیشه یکی یه دونه ی منی و خیلی دوستت دارم عزیزترینم ...  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد