رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

اس ام اس و جک های خنده دار جدید

هر کسی بهت نگاه کردعاشقت نیست ، شاید اشتباه گرفته یا ممکنه الاغش گم شده باشه!!

_______________________

سه نفرتو قلب من جا دارن :
۱-خدا
۲-مادرم
۳-پدرم
آخى تونیستى!!؟

_______________________
توهیچ وقت خیاط خوبی نخواهی شد
ببین باز هم دلم را تنگ کرده ای

_______________________

ماه که همیشه پشت ابر نمی ماند
گاهی هم پشت دستهای تو می ماند
وقتی گریه میکنی!!!

_______________________

\/\/\/\/___________________ به همین سادگی، ثانیه ای مرد

_______________________

کاش تسبیح خسته من می تونست ثابت کنه چه قـــــــــــدر ذکر برگــرد برگـرد گفتم و او نیامدش!!

_______________________

تیشه و کلنگم را برداشته ام!
تو فقط بگو کدام کوه!!

_______________________

پاکت نامه را خالی بفرست !
کلمات ، احساست را محدود می کند

_______________________

حتم دارم کارگران در تمام جاده ها مشغول کارند!
همه راه هایی که تو را به من میرسانند در دست تعمیرند!
اگر نه تو حتما می آمدی!

_______________________

با تو بودن برایم عادتی ساخت که بی تو بودن را هرگز نتوانم
_______________________

مسیر چشم هایت را شبی ناگاه گم کردم
چراغی نیست راهی نیست
چگونه بی تو برگردم

_______________________

با نگاه هایم
نگاه هایت را ببوسم
اما باز تو
نیامده باشی !

_______________________

عشق های رُژ لب گرفته !
دیگر صفای عشق های کهن را ندارد
حتی مرا به سقف اتاق هم نمی رساند !
چه برسد به آسمان ها

_______________________
یه خره با حسرت به یه اسبه نگاه می کنه و میگه: ای کاش تحصیلاتم رو ادامه می دادم

_______________________

آیا میدانستید که بزبزه قندی اولین بز دیابتی تاریخ است !

_______________________

یه روز یه پسره رو میبرن کلانتری ، میگه چرا منو آوردین اینجا ؟؟ میگن واسه عرق خوری .. میگه پس چرا نمیارین بخوریم؟

_______________________

معلم از شاگردش می پرسه: ۵ + ۵ چند میشه؟شاگردش یه کم فکر میکنه میگه ۱۱ معلم میگه: احمق دستتو از جیب شلوارت در بیار ، دوباره با انگشت بشمار!

_______________________

دختره تو جلسه خواستگاری یه باد صدا دار ازش در میره ، داماد از بس میخنده می افته می میره رو سنگ قبرش می نویسند نسیمی آمد و گلی بر باد رفت

_______________________

طرف عروسی میکنه، هفته بعد دست خانوم رو میگیره میبره دکتر ، میگه: اقای دکتر ما بچه دار نمیشیم!! دکتره میپرسه: چند وقته ازدواج کردین؟ طرف میگه: یک هفته است!! دکتره شاکی میشه، میگه: داداش من، این زنه ، مایکرووِیو که نیست
_______________________

غضنفر از ساختمون ده طبقه میفته پایین، همه جمع میشن دورش،
ازش میپرسن: آقا چی شده؟ میگه: والله منم تازه رسیدم!

_______________________

ملا در بالای منبر گفت : هرکس از زن خود ناراضی است بلند شود.
همه ی مردم بلند شدند جز یک نفر.
ملا به آن مرد گفت : تو از زن خود راضی هستی؟
آن مرد گفت : نه … ولی زنم دست و پامو شکسته نمی تونم بلند شم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد