رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

پیامک های طنز و خنده دار

شاه نسا، ماه نسا، گل نسا تحویل دهید

آرمیتا، پارمیدا، آناهیتا تحویل بگیرید

www.roxana.blogsky..com …سایت رکسانا…


ای شیرجه رفته توی قندان، و ای هیکل تو منارجنبان، ای هشت بهشت خوشگل من، دروازه ی دولت دل من، در قلب منی، قسم به سعدی، باقیش برای وقت بعدی

www.roxana.blogsky..com …سایت رکسانا…

گر به تو افتاد نظر، چهره به چهره، رو به رو… پا به فرار مینهم، کوچه به کوچه، کو به کو

www.roxana.blogsky..com …سایت رکسانا…

به یکی میگن: سگتون بچه ی مارو گاز گرفته، میگه:

اولا سگ ما گاز نمیگیره، ثانیا سگ ما همیشه بسته است، ثالثا ما سگ نداریم!!!

www.roxana.blogsky..com …سایت رکسانا…

وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت میکنما، نه! فقط بهت فرصت میدم دلت برام تنگ بشه

www.roxana.blogsky..com …سایت رکسانا…

به یکی میگن به زنبورایی که از کندو محافظت میکنن چی میگن؟ میگه: میگن خسته نباشید!

www.roxana.blogsky..com …سایت رکسانا…

شعر یکی برای نامزدش: صبح که دره پنجرمون وا میشه، عصر که در پنجرمون وا میشه، شب که در پنجرمون وا میشه، وای که چقدر پنجرمون وا میشه!!!

www.roxana.blogsky..com …سایت رکسانا…

یکی رو به زور وادار به نماز خوندن میکنن، بعد میبینن نشسته داره همینجوری دعا میکنه، میرن گوش میدن میبینن میگه: خدایا! اینا منو به زور وادار کردن به نماز خوندن، تو خودت قبول نکن

www.roxana.blogsky..com …سایت رکسانا…

دنبال یه اس ام اس توپ میگشم تا واست بفرستم، هیچی پیدا نشد خواستم خبرت کنم

www.roxana.blogsky..com …سایت رکسانا…

لبخندت را به هر قیمتی خریدارم….. شوخی کردم، نخندیا! هزار تومن بیشتر ندارم

www.roxana.blogsky..com …سایت رکسانا…

من خیلی خوشحالم که ایرانسل اومد و ثابت کرد با خط پنج هزار تومنی هم میشه واژه ی دوستت دارم را ارسال کرد، پس عزیزم این همه دهن بین نباش، مرسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد