رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

سری جدید اس ام اس سرکاری

مریم من واقعا واست میمرم . میدونی چیه زهرا ؟ اصلا زندگیم بدون تو فایده نداره ! خدا شاهده سیمین , شب ها از عشقت خواب ندارم . مامانم میگه فکر ناهید دیوونه ات کرده ! هر چی بهش میگم من غیر از سپیده کسی رو نمیخوام باورش نمیشه ! تو بگو عاطفه جونم ! باید چیکار کنم ؟

….

این علامت مامور مخصوص حاکم بزرگ میتی کمانه احترام بگذارید … تو نمی خواد احترام بذاری تو از خودمونی زمبه!

….

اگه تا آخر این sms رو بخونی تبدیل به یه طاووس میشی!
.
.
.
اجی مجی لاترجی
.
.
.
حالا ناراحت نشو،اگه طاووس نشدی،خر که شدی!

….

هه هه هه
ببخشید
یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم نتونستم جلو خندمو بگیرم.

….

اس ام اس اورژانسی : همین الان خودتو ماچ کن دلم واست تنگ شده

….

دیدار شما آرزوی ماست ! ( روابط عمومی چشمان بی قرار ! )

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر… و می دانی که کویر بدون باران زنده است… پس برو بمیر

صد بار اگر توبه شکستی، برو روان‌پزشک، مریضی شاید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد