رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

اس ام اس سرکاری ، new

1.2.3.4.52.6.7.8.9
.
.
.
آفرین مونگل فردا ( ABC ) کار میکنیم .

می دونی چه قدر دوستت دارم ؟ به اندازه ی تارهای موی سرت ضربدر تعداد نفس هایی که تا آخر عمر می کشی ، ضربدر تمام ستاره های آسمون ضربدر صفـــــــر !

زندگی مثل بازی شطرنجه !
.
.
.
البته تو خیلی بچه ای برو همون منچتو بازی کن !

آخرین خبــــر علمی :
.
.
.
.
محققان ایرانی به روش نوینی برای پیدا کردن یافته های خود دست یافتند !

عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست, من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست !

سلام خوبی؟ یه کار تو مرغداری برات پیدا کردم .
کار سختی نیست فقط وقتی مرغها رو سر میبرن باید جوجه ها رو دلداری بدی

هیچکس تنها نیست
.
.
.
.
ارواح عمّت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد