رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

اس ام اس عاشقانه خنده دار و سرکاری

پیشی کوچولو کجایی ؟ تو در حال چه کاری ؟ جوجوتو دوست میداری؟جوجو دلش تنگته ؟ تنگ دل سنگته ،میبوسمت هزارتا ، جواب می خواد د یالا

_______ اس ام اس عاشقانه خنده دار ,اس ام اس عاشقانه سرکاری _______

گلبولهای سفیدم فدای باکتری های وجودت
(پیامک پزشکی- بهداشتی !)

_______ اس ام اس عاشقانه خنده دار ,اس ام اس عاشقانه سرکاری _______

الهی مورچه گازت بگیره، الهی شامپو بره تو چشات، الهی تو خواب جیشت بگیره، اگه فراموشم کنی …

عشق چیست؟ عشق یعنی قبض موبایلت کسی رو جز مخابرات خوشحال نمیکنه !!!

_______ اس ام اس عاشقانه خنده دار ,اس ام اس عاشقانه سرکاری _______

من به تو دل دادم که به من قلوه دهی
دل ندادم که به من بادمجان و دلمه دهی!

_______ اس ام اس عاشقانه خنده دار ,اس ام اس عاشقانه سرکاری _______

کفشات رو در بیار ،
جدی میگم کفشات رو در بیار !
چرا؟
آخه تو توی یک سرزمین مقدسی !
آره شک نکن تو توی قلب منی !

_______ اس ام اس عاشقانه خنده دار ,اس ام اس عاشقانه سرکاری _______

میگن آخر معرفت اینقدر دوره که عمر آدما کفاف نمیده بهش برسن ، اما من یه اس ام اس میدم به اونی که آخر معرفته .

_______ اس ام اس عاشقانه خنده دار ,اس ام اس عاشقانه سرکاری _______

قد هزارتا آب نبات به خاطر رنگ لبات از راه دور بهت میگم تمام زندگیم فدات

_______ اس ام اس عاشقانه خنده دار ,اس ام اس عاشقانه سرکاری _______

باد باشی خاکتم ، درخت باشی برگتم ، دریا باشی آبتم ، هرجا باشی یادتم .

_______ اس ام اس عاشقانه خنده دار ,اس ام اس عاشقانه سرکاری _______

میدونی فرق رفاقت با قیافت چیه !؟؟
رفاقت پنچ حرف داره ، اما قیافت حرف نداره

_______ اس ام اس عاشقانه خنده دار ,اس ام اس عاشقانه سرکاری _______

میگن : گوشه آسمون نوشته ، هرکی یارش خوشکله ، جاش تو بهشته.
خدائیش چه شانسی داریاااااا مفتی مفتی داری میری بهشت !!!

_______ اس ام اس عاشقانه خنده دار ,اس ام اس عاشقانه سرکاری _______

سلام،میدونی رفیق؟ اگه حماقت وجود نداشت دانایی هم معنی نداشت. اگه زشتی نبود زیبایی هم بی معنی بود. میبینی؟ دنیا به تو هم نیاز داره

_______ اس ام اس عاشقانه خنده دار ,اس ام اس عاشقانه سرکاری _______

بابا کجایی نیستی ؟تو پـیـستی ؟ توریستی ؟خدای ناکرده مریض که نیستی ؟هر جا هستی تو لیستی ؟ یعنی تو بیست بیستی

_______ اس ام اس عاشقانه خنده دار ,اس ام اس عاشقانه سرکاری _______

بودم نبودی هستم نیستی نیستم هستی نبودم بودی هستی بودم نبودی هستم نبودم هستی بودی نیستم بودم نیستی نیستم بودی !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد