رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

اس ام اس سرکاری و خنده دار (سری جدید)

یارو سر سفره داد میزنه اون نونو بیار آب تو گلوم گیر کرده …

حیف نون  میخواد بره خواستگاری به خانوادش میگه اگه خانوادی دختره زرزر کردن هیچکس حق گو خوردن نداره به جز آقام …

اگه یه روزی خر گازت گرفت ناراحت نشو

چون آدرس بهترین چغندر دنیا رو بهش دادم !

————-

دلم نمیاد اذیتت کنم، آخه خدا گفته با حیوانات مهربان باشید!

————-

مشترک گرامی : یاد آور میشود که  اس ام اس فقط برای خواندن نیست

گاهی هم میشود پاسخ داد !

(ایرانسل!)

————-

هلکوپتر میشینه  محله غضنفر اینا

عضنفر میگه : سر و صدا نکنین زنده بگیریمش !

————-

به غضنفر میگن : سلام

غضنفر میگه : علیک سلام …

چیه !!؟ دیگه سلام که بلده !

————-

غضنفر ساعت نه شب که می شه سطل آشغال ویندوزش رو خالی می کنه!

————-

غضنفر زنگ میزنه ثبت احوال ، میگه : ببخشید اونجا ثبت احواله ؟ من امروز احوالم خوبه ، می خواستم ثبت کنم !

————-

کمیته امدا برای چندمین بار از مردم  شهر حیف نون خواست که بعد از انداختن سکه به صندوق صدقات بچه های خود را سوار صندوق نکنند !

————-

اگه برق ژاپن ۱ ساعت بره آمریکا میتونه به ژاپن برسه حالا اگه برق ایران ۱ ساعت بره چی میشه ؟ ایران تو جمعیت به چین میرسه !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد