رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

اس ام اس طلاق,جدایی,دل تنگی و دلشکستگی

قربون دل پاکت برم که مثل یخچال فقیرا هیچی توش نیست…

ღ♥ღ

می دونی الآن دارم چی می خورم؟حسرت یک لحظه دیدن تو.

کاوهღ♥ღرکسانا

وقتی عزرائیل به من گفت نوبت توست که بمیری، فهمیدم این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست!


ღ♥ღ

دوست عزیز! به علت مشغله زیاد از سرکار گذاشتن شما معذورم!

ღ♥ღ

بقیه در ادامه مطلب


مرسی، خوبم، شما خوبی؟ چه عجب یادی از ما کردی!

(طرح شرمنده کردن دوستان)

ღ♥ღ

مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده ی پیام با موفقیت انجام شد .

خروج امکان پذیر نمیباشد !

ღ♥ღ

به غضنفر میگن تا حالا جبهه رفتی ؟ میگه آره تازه یه بار هم شهید شدم !

ღ♥ღ

سوال امتحانی غضنفر !

۱۲۴۰۰۰ پیغمبر را نام برده و توضیح دهید !

ღ♥ღ

دانشمندان تشخیص دادن علت ۹۹ درصد از بی وفایی ها

بی شارژیه !

ღ♥ღ

گر چه ما را نکنى یاد، ولى ما هستیم

دل به پیامى که نمی دى بستیم!

ღ♥ღ

خواستم زیبا گلی را زینت خاطر کنم

دیدم اندر خاطرم جز تو گلی زیبا نبود

ღ♥ღ

یه دل دارم کبابته

هر جا باشی به یادته

اگر چه بی خیالمی

ولی دلم خرابته

ღ♥ღ

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم

غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم

ღ♥ღ

نامه‎ ای‎ از من‎ اگر‎ سویت‎ نمی‎ آید‎ نرنج

هر چه‎ را من‎ می نویسم‎ اشک‎ پاکش‎ می کند

ღ♥ღ

گلهای‎ بهشت‎ سایبانت

یک‎ دسته‎ ستاره‎ ارمغانت

یک‎ باغ‎ پر از گلهای‎ نرگس

تقدیم‎ به‎ قلب‎ مهربانت‎.

kavehღ♥ღRoxana

یاد اون روزها بخیر. وقتى من بچه بودم، مادرم یک تومن به من مى داد و مرا به فروشگاه مى فرستاد و من با ٣ کیلو سیب زمینى، دو بسته نان، سه پاکت شیر، یک کیلو پنیر، یک بسته چاى و دوازده تا تخم مرغ به خانه برمى گشتم. اما الان دیگه از این خبرها نیست…

همه جا توى فروشگاه ها دوربین گذاشته اند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد