رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

اس ام اس فلسفی سخنان کورش,مسیج فلسفی جدید سخنان کورش

دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند.

اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید . . .

آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست، بلکه دشواری رسیدن به سهولت است .

________________________

وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما

________________________

سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است، نگرانی از آن است که انسان را از بین می برد .

________________________

اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید، همان نتیجه ای را می گیرید که همیشه می گرفتید .

________________________

افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند.

________________________

پیش از آنکه پاسخی بدهی با یک نفر مشورت کن ولی پیش از آنکه تصمیم بگیری با چند نفر .

________________________

کار بزرگ وجود ندارد، به شرطی که آن را به کارهای کوچکتر تقسیم کنیم .

________________________

کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید .

________________________

انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند .

________________________

همواره بیاد داشته باشید آخرین کلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد

________________________

تنها راهی که به شکست می انجامد، تلاش نکردن است .

________________________

دشوارترین قدم، همان قدم اول است .

________________________

عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید .

________________________

آفتاب به گیاهی حرارت می دهد که سر از خاک بیرون آورده باشد .

________________________

وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید .

________________________

من یاور یقین و عدالتم من زندگی ها خواهم ساخت، من خوشی های بسیار خواهم آورد من ملتم را سربلند ساحت زمین خواهم کرد، زیرا شادمانی او شادمانی من است.

________________________

سخنان کوروش جملات کوروش پیامک فلسفی سخنان عارفانه اس ام اس فلسفی اس ام اس عارفانه اس ام اس معنی دار اس ام اس زیبای عارفانه سخنان زیبای کوروش سخنان حکیمانه کوروش جملات کوتاه کوروش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد