رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

جدیدترین جملات بسیار زیبا و حکیمانه

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که گفتن فروختی گفت نخریدند تمام شد

If you won’t be patient in the flow of river, every driftwood will be a huge problem for you.

اگر در جریان رودخانه صبرت ضعیف باشد هر تکه چوبی مانعی عظیم بر سر راهت خواهد شد
خوشبخت ترین فرد کسی است که بیش از همه سعی کند دیگران را خوشبخت سازد
درویشی به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده می شود. پس از اندک زمانی دادِ شیطان در می آید و رو به فرشتگان می کند و می گوید: جاسوس می فرستید به جهنم؟!
-از روزی که این آدم به جهنم آمده، مدام در جهنم در گفتگو و بحث است و جهنمیان را هدایت می کند و عرصه را به من تنگ کرده است.
سخن درویش این چنین بود:با چنان عشقی زندگی کن که حتی اگر بنا به تصادف به جهنم افتادی، شیطان تو را به بهشت باز گرداند.

بهترین عکس ها در اتاق های تاریک ظاهر می شن پس وقتی خدا تورو در تاریک ترین صحنه زندگی قرار داد بدون که می خواد از تو تصویر زیبایی بسازه

خاطرات چوبهای خیسی هستند که اتش زندگی هرگز انها را نمیسوزاند

هرگز چشمانت را به خاطر کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن …
امتیاز دهی

ابرها به اسمان تکیه میکند درختها به زمین وانسانها به مهربانیه همدیگر

چه سرنوشت غم انگیزی : که کرم کوچک ابریشم
تمام عمر قفس می بافت ، ولی به فکر پریدن بود !

زمانی فراموشت میکنم که عقلم خاموش ؛ نفسم قطع ؛ روحم در آسمان و تنم در خاک باشد !!!
خوشبختی یک مقصد نیست بلکه یک مسیر است.ممکن است هم اکنون در مسیرش قرار گرفته باشیم.
نه در حسرت دیروز ؛ نه در رویای فردا ؛ فقط برای امروز . . . .

ارزش و سرمایه حقیقی هر انسان به اندازه حرفهایی است که برای نگفتن دارد .(دکتر علی شریعتی)

گفت کدام راه نزدیکتر است؟ گفتم به کجا؟ گفت به خلوتگه دوست گفتم تو مگر فاصله ای میبینی بین دل و آن کس که دلت منزل اوست .
امروز تو حتما به دیروز تبدیل می شود اما ممکن است فردایت به امروز تبدیل نشود.و ناگهان چقدر زود دیر میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد