رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

آنگاه که با تو هستم

 دوستان خوبم از اینکه برایم پیام می گذارید تقدیرو تشکر می کنم 

خوشحالم که بازدید کننده وبم اسم رکسانا رو دارد . رکسانا خانم ممنونم که مطالب وب رو دنبال  

می کنید ممنونم که رکسانا رو عشق پاک و بزرگ می گویید

آنگاه که با تو هستم
احساس پرنده ای را دارم که آزاد و رها
در آسمان آبی پرواز می کند .
آنگاه که با تو هستم چو گلی هستم که
گلبرگهای زندگی را شکوفا می کنم .
آنگاه که با تو هستم
چون امواج دریا هستم
که طوفنده و سرکش بر ساحل می کوبد .
آنگاه که با تو هستم
رنگین کمانی پس از طوفانم
که پر غرور رنگهایش را نشان میدهد.
آنگاه که با تو هستم
گویی هر آنچه که زیباست مارا در بر گرفته
این ذره ناچیزی از احساس والای با تو بودن است
شاید واژه عشق را ساختند
تا احساسی چنین عمیق و هزار سو را بیان کند .
امّا باز هم این واژه کافی نیست
با این همه چون هنوز بهترین است
بگزار بگویم بیش از عشق بر تو عاشقم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد