رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

بودن و نبودنت...

بهانه ی همه ی شعرهای من تویی

همه بهانه های من با این شعر تقدیم تو باد . . .

 

یکی خیال می کرد :

رکسانا یک دختر خیالی است و من یک پسر خیالاتی

عجب حکایت خیالبافانه ای !

 

تو دختری از جنس نبودن

من پسرکی از تبارِ سرودن

          تمام زندگی ام همین دو بیت است

          بودن و نبودن ؛

          هر دوبیتش برای تو . . .

قافیه ی هر دو بیتش از توست

یکی : دوست داشتنت

آن یکی : داشتنت

            اصلاً عشق همین شعرهاست

            که مجنون برای لیلایش می سراید . . .

 -----------

بودنم از جنس نبودن است ، نبودنم از جنس بودن ، بودن و نبودنم فدای تو . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد