رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

رفتم و قربونت شدم

عاشق و مجنونت شدم. . . نخونده مهمونت شدم. . .
 
کلی پریشونت شدم. . .
 
قهوه ی فنجونت شدم. . . شمع تو شمعدونت شدم. . .
 
خاک تو گلدونت شدم. . .
 
برف زمستونت شدم. . . رسوا و حیرونت شدم. . .
 
چک چک ناودونت شدم. . .
 
آفتاب و بارونت شدم. . . اشکای غلتونت شدم. . .
 
عطر گلابدونت شدم. . .
 
ماه تو ایوونت شدم. . .خراب و ویرونت شدم. . .
 
گل گلستونت شدم. . .
 
نزدیک تر از جونت شدم. . . رگت شدم. . .
 
خونت شدم. . .
 
تو سختی ٬ آسونت شدم. . . تو دردا درمونت شدم . . .
 
ناجی پنهونت شدم. . .
 
لبای خندونت شدم. . . گشنه شدی نونت شدم. . .
 
آب فراوونت شدم. . .
 
شعرای ارزونت شدم. . . عمری غزل خونت شدم. . .
 
تسلیم قانونت شدم. . .
 
کشته ی مژگونت شدم. . .هلاک چشمونت شدم. . .
 
رفتم و قربونت شدم. . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد