رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®
رکسانا

رکسانا

ستاره ی کوچک من ® - Roxana-رکسانا - عشق بی پایان ®

رکسانا جونم تولدت مبارک

رکسانا تولدت مبارک

  

   Happy BirthdaRoxana  

  


"جهــــــــــت هـــــــا"

تفاوتی نـــــــدارند...

تمــــــــام دامنـــــــــــه هــــــــای دلـــــــــــم

رو به سمت"خنــــــــــده هـــــــای " توست 

   

 تولد کسی مبارک که دنیای منو بسیار زیبا کرد   

  

 

 

 

  

سلام رکسانا جونم 

لحظه های هستی من از تو پر شده ست

در خوشی 

در ناراحتی 

در نفس کشیدن 

در کار 

در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
در تمام ماه
...
خوب خوب نازنین من
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست ... باشکوه ترین روزدنیا روز تولد توست ... تورادوست میدارم ...
بهترین بهترین من
...✿◕ ‿ ◕✿ 
 عزیزه دلم تولد ۲۳ سالگیت مبارک

  

   

برای روز تولد تو ۱۰ شاخه گل میخرم۹ شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی

و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم 

 

 

  

 
نزدیک ترین آدم به تو اون کسی هستش
که از دورترین فاصله همیشه به فکرته حتی اگر ناراحت باشه...
همیشه دلتنگ تو کاوه
 

 

   

 12/05/139۲

 

 

 201۳aguest 3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد